AgroEnergy viert 20-jarig jubileum met fotowedstrijd
Geplaatst op 07 september 2021
AgroEnergy zet haar klanten de hele maand september in het zonnetje. Want zonder trouwe klanten is er geen jubileum. Het thema dat hierbij centraal staat is: al 20 jaar delen we onze passie voor de glastuinbouw. Als dank ontvangen klanten een box met (h)eerlijke Tony's Chocoloney chocolaatjes die ze kunnen delen. AgroEnergy organiseert daarnaast een fotowedstrijd waarbij klanten hun viermomentje kunnen delen door het insturen van een originele teamfoto. Als onderdeel van de jubileumcampagne worden er ook video's gedeeld van klanten via o.a. social media. Dit levert leuke kijkjes in de keuken op en laat zien met wat voor mooie klanten we mogen samen werken.
Eén van deze video's is die van De Kwekerij Osdorp. Hierin vertelt Jeroen Rijpkema over zijn passie, hoe energie veranderd is in de afgelopen 20 jaar en wat zijn visie op duurzaamheid is. Daarnaast deelt hij een tip op het gebied van energie. Bekijk de video hier.
Nieuwe energie-uitdagingen
20 jaar geleden was de grote uitdaging de liberalisering van de energiemarkt. Het jubileum biedt ook een mooie kans om de energie-uitdagingen van de toekomst onder de aandacht te brengen bij de klanten, zoals: hoe worden we klimaatneutraal? AgroEnergy kijkt ernaar uit om deze uitdaging samen met haar klanten aan te gaan.
Fotowedstrijd
De hele maand september maken klanten van AgroEnergy kans op het winnen van een half jaar lang, iedere maand, een Tony's Chocolonely box. Dit kunnen zij doen door een teamfoto te delen van hun viermomentje. De origineelste foto wint. En straalt de foto energie en passie uit? Dan wordt de kans om te winnen groter. Klanten kunnen hun foto insturen via https://www.agro-energy.nl/20jaar/
Bron: Goedemorgen
Meer nieuws