Kom in de Kas strikt nieuwe partners voor 2024

Kom in de Kas strikt nieuwe partners voor 2024

Kom in de Kas is het enige publieksevenement van de glastuinbouwsector. De 46e editie die op 6 & 7 april 2024 plaats vindt, staat in de steigers en het evenement is nog steeds actueel. Dit wordt onderstreept door de nieuwe sponsoren van Kom in de Kas. Verzuimspecialist Sazas, Bloemenbureau Holland en Axia Seeds hebben hun ondersteuning voor Kom in de Kas 2024 toegezegd.

Sazas, verzuimspecialist in de sector, heeft zich dit jaar als hoofdsponsor aan het evenement verbonden. Op 12 februari is de sponsorovereenkomst ondertekend door landelijk voorzitter René van Dop en Eelco de Haan financieel directeur van Sazas. De Haan is enthousiast over de samenwerking: “Kijkend naar de druk op de agrarische sector is Kom in de Kas een mooi initiatief om te laten zien hoe begrippen als innovatie en duurzaamheid tot uiting komen binnen de sector. Voor velen leven we op dit moment in een volstrekt nieuwe wereld. En tegelijkertijd wordt de passie en liefde die de kwekers hebben voor hun producten tijdens Kom in de Kas echt overgebracht en gevoeld. Deze persoonlijke benadering past volledig bij Sazas. Prachtig om dat te mogen ondersteunen.”
Voorzitter René van Dop was direct positief over het verzoek van Sazas: “Ik vind het een hele goede zaak dat partijen zoals Sazas ook het belang van Kom in de Kas zien en het evenement financieel willen ondersteunen. Op deze manier kunnen we een professioneel evenement voor een professionele sector neerzetten.”
 
Nog meer sponsornieuws
Tevens heeft Bloemenbureau Holland (BBH) zich als sponsor aan Kom in de Kas verbonden. De samenwerking met BBH is vorig jaar al ingezet en wordt dit jaar voortgezet. BBH ontwikkelt twee sectorverhalen over kwekers die deelnemer zijn aan Kom in de Kas. Bij deze kwekers worden ook promotiefilmpjes opgenomen zodat de potentiële bezoekers alvast een beeld krijgen van wat ze kunnen verwachten. Deze promotiefilmpjes worden op de kanalen van BBH en Kom in de Kas gedeeld, zodat we een nog groter publiek bereiken.
Ook Axia Seeds draagt Kom in de Kas een warm hart toe en levert graag een bijdrage aan dit publieksevenement.
 
Kom in de Kas wordt voor een groot deel door de sector zelf gefinancierd middels bijdragen via Glastuinbouw Nederland, GroentenFruit Huis, Royal FloraHolland en Plantion. Interpolis is al jarenlang een trouwe hoofdsponsor van het evenement. Afgelopen jaar trok Kom in de Kas ruim 160.000 bezoekers. Ieder jaar presenteert Kom in de Kas de glastuinbouw aan het grote publiek als een toekomstgerichte en professionele sector. Een sector die op een verantwoorde manier onderneemt, van belang is voor de maatschappij, én kansen biedt voor werkgelegenheid, ook in de toekomst.

Bron:

Deel artikel