Branding in agf
Geplaatst op 21 augustus 2024
Hoe kan je met een promotiecampagne jouw product(en) op de kaart zetten? Zowel experts uit de sector als daarbuiten zullen hun inzichten en visie delen. Welke promotiecampagne binnen AGF uit het verleden komt spontaan bij je op? Iedere generatie lijkt zijn eigen Social Media kanaal te hebben. Waar moet je je pijlen op richten? Wat is de rol van influencers? Wat werkt en wat niet voor AGF?
Joeri Jansen Creative Director van Roorda Reclamebureau, bekend van campagnes als BOB en NIX18, gaat in op hoe hij de toekomst voor zich ziet op het gebied van branding en promotie AGF. Welke campagnes werken en waar moet je op inzetten om succesvol te zijn?
Leon Jansen MBA SMP, Change Manager Marketing van K2O Marketing & Business Strategy en NIMA Lecturer, deelt zijn ervaringen over het voeren van campagnes. Leon heeft met zijn creativiteit, gedrevenheid en inhoud een belangrijke bijdrage geleverd aan de strategie van gerenommeerde bedrijven in de afgelopen jaren. Na een sessie van Leon heb je concrete tips voor het opzetten, uitvoeren, bijsturen en evalueren van campagnes binnen AGF.
Hoe strik je Paris Hilton voor je campagne? Douglas Brundage van Brand Studio Kingsland uit New York vertelt in een live verbinding over de ontbijtcampagne van JOE & THE JUICE met inzet van niemand minder dan Paris Hilton. Hier wil je bij zijn!
Het evenement vindt plaats bij Koninklijke Schmidt Zeevis Rotterdam, Matlingeweg 333 in Rotterdam. Al 100 jaar een begrip in culinair Nederland. Van bekende chefs, hippe horecagelegenheden, de supermarkt op de hoek tot cruiseschepen. Iedereen wil vis van Schmidt Zeevis! We horen tijdens dit event waarom promotie en beleving succesfactoren zijn.
Schrijf je nu in voor deze unieke bijeenkomst voor marketeers, communicatiespecialisten, onderzoekers en analisten in de AGF sector! Uiteraard is er tijdens het event voldoende tijd om te netwerken met collega's en professionals. Klik hier voor meer informatie en aanmelden.